A felhasználóknak a rendszer használatához Név, E-Mail cím és a bejelentkezéshez használt Jelszó megadásával szükséges regisztrálniuk. A továbbiakban a megadott E-Mail cím és jelszó használatával léphetnek be a rendszerbe. A Bejelentkezés és a Regisztráció menüpontok minden nem bejelentkezett felhasználó számára elérhetők a bal oldali menüben. A bejelentkezett felhasználók számára a Kijelentkezés menüpont váltja fel az előbbi menüpontokat, valamint megjelenik a felhasználó nevével egy felhasználói almenü. Ebben érhető el a saját adatok (név, E-Mail cím, jelszó) módosítására szolgáló Felhasználói adatok menüpont.
A Time rendszerben egy Vállalat létrehozása az első felhasználó regisztrációja során történik meg. Az első felhasználó amellett, hogy megadja a bejelentkezési adatait, megadja a létrehozni kívánt Vállalat nevét is. Amennyiben nem létezik még ezzel a névvel Vállalat a rendszerben, létrehozásra kerül az új Vállalat, melynek első felhasználója az új regisztrált felhasználó lesz. Az első felhasználó ezzel együtt HR munkatárs jogosultságot is kap az új Vállalatban, és el tudja végezni a szükséges beállításokat, illetve a további felhasználók hozzáadását a Vállalathoz.
Egy Vállalathoz három módon kerülhetnek további felhasználók rögzítésre:
Mindhárom esetben az új felhasználó „Munkavállaló” jogosultsági körrel kerül hozzáadásra a Vállalathoz.
Egy felhasználó több Vállalatnál is rendelkezhet jogosultsággal, de egy azon azonosítóval (E-Mail címmel) csak egy Vállalatnál rendelkezhet „Munkavállaló” szerepkörrel (munkaidő nyilvántartás és bérszámfejtés alanya).
Az új felhasználói regisztrációkról (önálló vagy meghívásos regisztráció) a Vállalat HR munkatársai értesítést kapnak E-Mail-ben.
A HR munkatársak a Beállítások / Felhasználók menüpontban tudják módosítani a Vállalathoz regisztrált felhasználók adatait (Név, E-Mail cím) és jogosultságait (szerepköreit), illetve a felületen lehetőségük van a felhasználók eltávolítására is.
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...