logo
TIME
  • Kezdőlap
  • Útmutató
  • Bejelentkezés
  •    ÁSZF
  • TIME  Verzió: 2.1.50 (2023.01.11)
  • LARAVEL: 5.6.16   PHP: 7.2.34
    Copyright © 2025 - 
Tartalomjegyzék

Munkavállalói információk

  • Regisztrációs és bejelentkezési folyamat
  • Munkavállalói munkaidő nyilvántartás
  • Szabadságok/Távollétek kezelése
  • Munkabér előleg
  • Cafeteria
  • Projektek
  • Értékelések / Igényfelmérések
  • Szervezeti ábra
  • Szervezeti információk
  • Saját adatok/dokumentumok
  • Felhasználói adatok

Vezetői információk

  • Beosztottak
  • Helyettesítés
  • Projektek
Útmutató

Útmutató



Regisztrációs és bejelentkezési folyamat

A felhasználóknak a rendszer használatához Név, E-Mail cím és a bejelentkezéshez használt Jelszó megadásával szükséges regisztrálniuk. A továbbiakban a megadott E-Mail cím és jelszó használatával léphetnek be a rendszerbe. A Bejelentkezés és a Regisztráció menüpontok minden nem bejelentkezett felhasználó számára elérhetők a bal oldali menüben. A bejelentkezett felhasználók számára a Kijelentkezés menüpont váltja fel az előbbi menüpontokat, valamint megjelenik a felhasználó nevével egy felhasználói almenü. Ebben érhető el a saját adatok (név, E-Mail cím, jelszó) módosítására szolgáló Felhasználói adatok menüpont.

A Time rendszerben egy Vállalat létrehozása az első felhasználó regisztrációja során történik meg. Az első felhasználó amellett, hogy megadja a bejelentkezési adatait, megadja a létrehozni kívánt Vállalat nevét is. Amennyiben nem létezik még ezzel a névvel Vállalat a rendszerben, létrehozásra kerül az új Vállalat, melynek első felhasználója az új regisztrált felhasználó lesz. Az első felhasználó ezzel együtt HR munkatárs jogosultságot is kap az új Vállalatban, és el tudja végezni a szükséges beállításokat, illetve a további felhasználók hozzáadását a Vállalathoz.

Egy Vállalathoz három módon kerülhetnek további felhasználók rögzítésre:

  • Egy új felhasználói regisztráció során a már korábban létre hozott Vállalat neve kerül pontosan megadásra.
  • A HR munkatársak a Beállítások / Felhasználók menüpontból elérhető felületen, az „Új felhasználó meghívása” gomb megnyomásával és a meghívni kívánt E-Mail cím megadásával kiküldenek egy meghívó levelet. A levélben található linkre kattintva az új felhasználó egy irányított regisztrációs felületre érkezik, ahol a Vállalat már azonosítva van és nem módosítható.
  • A HR munkatársak a Beállítások / Felhasználók menüpontból elérhető felületen, az „Új felhasználó” gomb megnyomásával, majd a felhasználó nevének, E-Mail címének és jelszavának megadásával létrehozzák az új felhasználót.

Mindhárom esetben az új felhasználó „Munkavállaló” jogosultsági körrel kerül hozzáadásra a Vállalathoz.

Egy felhasználó több Vállalatnál is rendelkezhet jogosultsággal, de egy azon azonosítóval (E-Mail címmel) csak egy Vállalatnál rendelkezhet „Munkavállaló” szerepkörrel (munkaidő nyilvántartás és bérszámfejtés alanya).

Az új felhasználói regisztrációkról (önálló vagy meghívásos regisztráció) a Vállalat HR munkatársai értesítést kapnak E-Mail-ben.

A HR munkatársak a Beállítások / Felhasználók menüpontban tudják módosítani a Vállalathoz regisztrált felhasználók adatait (Név, E-Mail cím) és jogosultságait (szerepköreit), illetve a felületen lehetőségük van a felhasználók eltávolítására is.



Munkavállalói munkaidő nyilvántartás

...



Title

...



Title

...



Title

...



Title

...



Title

...



Title

...



Title

...



Title

...



Title

...



Title

...



Title

...



Title

...


 Vállalat váltás